Pages

Saturday, August 27, 2011

malam2 terakhir ramadhan.....

salam hyep halo....

urm salam terakhir ramadhan...lagi beberapa ari je lagi dah nak sambut raya....
excited tak !!! excited tak !!
hehe...ok berkesempatan saya mengonlinekan diri sebelum balik kampung dan menjadi sibuk untuk persiapan raya, saya nak mengucapkan selamat menyambut 


HARI RAYA AIDILFITRI, 
MAAF ZAHIR & BATIN

kepada seluruh umat islam di seluruh dunia....


yang mana tak sempat kunjung sanak saudara tu, sempat2 kan la diri anda.....
mana tau esok lusa belum tentu dapat jumpa lagi kan....
boleh eratkan hubungan kekeluargaan...

ok kepada sahabat saya yang jauh dekat, dari Perlis hingga Sabah tu, saya doakan kalian sihat sejahtera nak sambut raya ni...
mana yang bekerja, selamat menjalankan tugas....
mana yang cuti, cuti la dengan semanfaat yang boleh....
jangan nanti mengamuk tak puas raya....
mana yang cuti sem tu, hehe...puas cuti 4 bulan....
kita sempat raya 2 minggu je, lepas tu nyanyi la lagu UiTM dihatiku....hehehe

yang paling penting,
mana yang balik kampung tu, balik berhati-hati...
*tetiba tringat lagu balik kampung,dgn bayangan video matluthfi..
sentiasa berwaspada kiri dan kanan anda, jangan speed, nanti terlanggar pulak lembu pak latip...
tragedi raya kot, tak dapat nak raya....

kampung saya tu dekat je..nogori sombilan..haha
sapo kampung kek pilah tu, meh la berayo umah atok den...
kito makan ketupat kalau ado yo....
*im really bad tp pronounce this...hehe



akhir kata dari saya, 
jangan main mercun,bunga api takpe,
tolong2 la mak kat dapur tu kalau boleh...
dan
hayatilah akhir2 ramadhan ni dengan sebaik nya...
*sebab saya rasa, dorang dah tak sebok nak pergi tarawih, dorang lagi sebok nak bershopping sakan waktu2 malam2 nih...

tata...

....(^,^) :  lagi berapa kerat ari je kan nak abis, lepas ni raya sakan la kot.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...