Pages

Friday, April 15, 2011

.......nite to morning.......

hurm....start typing at 2.30 am....ape rase nyer nak tulis yer....mengantuk dah nih....tapi nak jugak type blog...so wat da best entry I can give today....hurm...

okay.....1 thing that I want to tell is my class ends yesterday....actually we have a class on Friday, tapi disebabkan neg. Melaka ada "Hari Melaka", so kitorang pun cuti la arinih.....ringan sikit kepala.... assignment, tutorial, class sume dah takde....cuma tinggal perah otak nak final aje and then cuti sem.....weeeee =D

ok then I want to THANK YOU soo much to my frens,  FAIRUS mansor....muah2...upss...hahaha...*telebey sudah...* thank 4 da chocolate...everybody jealous with me...*yeke?poyo la ko lyn, takde makne nyer...but,I mean sape2 yang nampak I dapat...untung buat baik dengan sesama manusia kan....and also credit 2 nina and azi, coz susah2 naik ke bilik nak bagi coklat nih....mengharap dapat sikit coklat,tapi x dapat....actually bukan saya kedekut,tapi.....saya memang kedekut kalau pasal coklat.....so harapan korang nak coklat tu, memang tersangat la tipis...hehe.. =) nanti saya gantikan dengan benda lain ye....

~chockelet shaye..LIKE
nyum2...besha kn...ngehehe =p
then,last but not least, my best pic wif my fren azi n uyha...love them soo much....dyeorg aje yang rajin nak melayan kerenah saya yang suka snap pic... thanks dear... =)

after bel test...

uyha...saya sangat2 sayang kat awak.....=)
saya suda ngantok...so nite2....
*lega da post entry baru even tah pape tah...hehe
~end of da entry today......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...