Pages

Sunday, April 3, 2011

bersepah - sepah......

pagi... =)
adalah padan muka kat aku apabila assignment banyak tak buat......inilah itulah....
nak submit semuanya minggu depan....aduh...pening2.... itulah giler lagi berfacebooking dan berceloteh n bergossip tak habis..... banyak masa dah terbuang cam2 jer.....lagha2....

perjalanan hidup aku kat melaka semakin pendek kerana after exam bulan 5 t, aku akan balik ke rawang dan semua orang tau aku akan bercuti panjang yg tersangat panjang..... maybe lepas raya baru aku akan kembali ke melaka nan indah ni.....
so sweet....mmg cukup untuk aku carik duit poket sendri.....

ok berbalik kepada tajuk utama *sebenarnya xde tajuk pun* baru2 ni aku dapat tau kawan aku bakal berkahwin.....sooo sweet..... dan dalam hati aku menangis kegembiraan coz akhirnya dia bertemu jodoh dengan pilihan hati dia n parents dia pun tersangat suka dekat jodoh dia tuh..... alhamdulillah..... TAPI aku pun menangis sebab aku ni biler nak berkeadaan sebegitu??? umo bukan makin turun tapi makin naik.... (T.T) pakwe pun tarak...apa crita???hahaha...blum tiba masanya.....setiap orang dah ditetapkan jodoh masing2 sama ada cepat atau lambat.....insyaAllah....adalah rezeki tuh.....

sekarang ni fokus utama ialah study n study......bila dah banyak sangat assignment dan berseronok dengan dunia baru, aku lupa orang yang jauh....my family n rakan2 same kerja dulu......cuma kadang2 jela bila dah balik jumpa....itu pun kalau balik....sory sangat2 atas kelalaian aku ni....ak boleh mangabaikan anda2 sume biler berada jauh dari anda2 sume.....really miss anda2 sume......

~cinta hatiku adalah Allah s.w.t.....orang yang ku sayang adalah keluargaku dan teman hatiku rakan2 yang ada disekeliling ku....

p/s: aku sebenarnya nak makan.....tengah tunggu kawan aku mesej....lapar giler....mana la budak2 ni.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...