Pages

Thursday, July 21, 2011

kepada dia kita kembali....

salam, hyep hallo.....

ok dalam saya syok search memalam ni, saya search la mydin rawang.....
funny la...saje nak tengok ape yang keluar....
banyak yang kuar map, address, n others....
mase scroll ke bawah ni, saya terpandang 1 link nih (klik)..
*tuan punya blog saya minta linking ur blog yer*
pekerja mydin rawang maut-langgar lari
(sumtink like that tajuk nyer)

mase tengok pic yang ade nih, seriously tergamam.....
coz mangsa tu, kawan saya....
yeah saya penah keja sane....
saya kenal sangat pada arwah....

saya tak mau  mention nama dye, n kejadian yang berlaku....
sedih bila teringat kat arwah....
sebab dye sentiasa ceria dan membuatkan orang sekeliling selesa dengan dye....
gurau senda dye,memang tak dapat nak lupa....
so saye hanya mampu mendokan untuk dia sejahtera di sana....
al-fatihah....


Photobucket

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...