Pages

Sunday, May 8, 2011

last but not least~

salam hyep hallo....

saya akan tinggalkan melaka....
*weee...
skrang tengah tunggu abah datang.....
*mana la abah ni kan....

haa~  =____=
actually I'm tired jawab paper tadi..
paper LAW!!!
da last paper....
maka berakhirlah sem aku ari ini...
hehe* ^,^
tak nak komen pape pasal paper tadi....
yang berlalu biarkan berlalu....

ok dah alang2 nak berblogy ni...
nak minta ampun dan maaf kat

pelawok2 A5-4
student HR 1A
penghuni TM....


kalau ade silap n wrong saya, terkasar, terkene, terasa ke dengan saya....
minta maaf skali lagi...
bukan sebab hari raya,
tapi hari ni last kita jumpa sebelum masuk sem depan....
kot2 la tak sempat jumpa pasni....
mana nak tau ann....

pesanan dari pihak penaja masa cuti:
~take care
~mana nak keje, keje elok2
~mana nak kawin, jemput2 la saya *wink2
~kalau nak lepak2 ajak la *leh gak jenjalan sma

to azimah
~its okey...da terbalik nak wat camne kan...
family da dtg...
tak smpt nak kis2 laga2 pipi..*haha
~mlm td best share2 story dgn awak *syesly

to safura
~sme jgk ko da terkeluar exam dulu
nak wat camne kan....
rmh jauh....
take care...jgn nakal2....
xmo sakit2 lagi keyh

to matul@mannang
~suda smpai sabah??*haha
 ~next sem jadi jiran lagi ya... =)
~nnt balik melaka nak ole2 dr sbh eaa

 ok that all frm me....
take care u olls*again?
bloggy ni akn ksepian pasni.... =(
teman2 kan la die bace bloggy ni..hehe
bye2..adios...
~salam~

*hey u noe wht, im sooo sleepy when I post this entry..huhu
.........
Photobucket

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...