Pages

Wednesday, October 14, 2009

missed....

chop chop....huhu....rase nyer mate ni degil untuk aku lelapkan untuk mendapatkan rehat yang secukupnya....mungkin mate ni mengerti bahawa aku sekarang ni amat merindui seseorang....kalau ditahan takut merana diri, kalau diluah takut pula memakan diri....aku rase lebih puas menulis kat entry dari meluahkan pada rakan yang amat memahami aku, tapi disebabkan antara kami ada perbezaan dari segi pemikiran dan pendapat yang membuatkan aku menahan untuk meluahkan segala-galanya nya....perasaan ku bagaikan empangan yang ditahan-tahan dan menunggu untuk pecah untuk mengeluarkan segalanya....orang yang aku rindui tu boleh jadi sesiapa pun....mungkin kawan sekolah lame,or sesiapa pun yang wujud dalam hidup ku....

si dia mampu membuat hidup aku ceria dengan sebaris ayat yang keluar dari nya, walaupun ada pihak yang tidak menyukainya....pandai ambil hati untuk aku terus terikat untuk lebih mengenalinya....seorang yang perahsia dan memiliki sense of humour yang sentiasa aku senangi.....dulu, setiap masa aku teringat akan dirinya, tapi sekarang kami semakin renggang membuatkan aku melupai nya dan hanya teringat bila aku keseorangan atau ada sesuatu perkara yang membuatkan aku teringat akan diri nya....

n now terpaksa la menghadapi hari-hari yang mendatang dengan perasaan yang sarat di dada dengan kepuraan diriku yang ceria di hadapan orang ramai....hanya masa dan kesibukan saje dapat aku gunakan untuk aku melupakan nya sebentar....bila kembali pada rutin harian yang membosankan, membuatkan aku kadang-kadang jadi gila memikirkan nya....perhubungan kami terhad, sebab si dia jauh dari sini....so aku tak boleh berhubung dengan diri nya selalu....dan si dia pun ada life sendiri untuk diuruskan, rite....?
mungkin si dia tak merasa apa yang dirasa oleh diriku, jadi biarlah hanya aku yang merasainya....hanya diriku yang memahami hatiku, hanya diriku yang tahu perasaan ku, dan hanya diriku yang mengerti diri ku sendiri.....pada dirinya aku ucapkan 
"semoga sihat dan ceria selalu....ku doakan agar berjaya di dalam hidup dan menjadi yang terbaik dalam apa jua bidang yang dilalui....semoga selamat dari apa jua bencana dan menempuhi halangan hidup dengan sebaiknya"
 amin....
 

[entry ni banyak mengarut dan struktur ayat pun tunggang tebalik....tapi ape-ape pun memang perasaan aku berkecamuk rindukan dia...siyesly!!!]
Photobucket 
mish my....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...