Pages

Sunday, July 19, 2009

di TAGged~~

1. Apa Perasaan anda sekarang?
ak rase serba salah dekat sum1 skrg~~sory sangat2~~
i didnt mean too.....
MySpace

2. Saya nak makan?
nak makan coklat~~ n ape yang lidah terasa nak makan~~ rezeki jangan memilih n rezeki jangan ditolak~~MySpace

3. Saya x suka?
x suka ditinggalkan, x suka ditindas, x suke dgn perasaan x suke~~MySpace

4. Impian saya?
menjadi seorang yang berjaya adalah impian hidup setiap insan~~MySpace

5. Haiwan yang saya x suka?
haa....siyesly ULAR~~memang x suke~~pangkah habis~~eee.....geli~~MySpace

6. Saya harapkan?
saya harapkan ape yang parent saya harapkan menjadi kenyataan~~ harap-harap lah.....MySpace

7. Jika saya boleh putarkan masa
x nak wat orang sakit hati~~ dan menikmati keindahan yang pernah dilalui dulu~~MySpace

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
menjadi seorang yang berjaya~~ memiliki apa yang diidamkan pada mase ni lebih dari orang sekeliling~~MySpace

9. Handphone saya adalah sebuah?
sebuah keperluan yang......menjadi peneman ketika sunyi, menjadi mangsa ketika marah, menjadi penyelamat ketika susah~~i hope so....MySpace

10. Saya pernah bercinta sebanyak?
banyak sangat-sangat~~ cinta pada yang-ESA, cinta pada keluarga, cinta pada coklat, tapi love puppy....maybe~~belum pernah jumpa cinta sejati~~ i think......hahahaMySpace

11. Saya suka pada?
suka pada coklat, suka pada apa yang saya suka, suka suka-suka, suka pada sum1 n bukan stakat suka, cinta pada die jugak.......
hahahaha~~
MySpace

12. Kawan-kawan saya...?
kawan-kawan saya sekarang adalah kawan-kawan form 6~~
kawan-kawan saya dulu adalah ex-stekrian (2006&2007) dan ex-semesco (2003,2004,2005)

13. Pernah dikhianati?
pernah....kawan dianggap kawan baik memakan diri sendiri apabila dia merampas orang yang saya mula sayang~~sampainya hati~~tapi......benda ni dah lame~~semakin dilupai diulit masa~~MySpace

14. Apa yang hendak anda lakukan kepada orang yang pernah mengkhianati anda?
itu semua dendam~~i dont need all that.....biarlah tuhan membalas segala ape yang telah die buat, tapi bukan disebabkan saya yang melakukannya~~MySpace

15. Senaraikan ramai orang untuk di tag
1st weah
2nd ayu
3rd sape-sape jer <----- ini sudah menunjukkan bilangan yang ramai~~hahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...