Pages

Sunday, May 3, 2009

Cinta Seorang Perempuan~~


Saya suka tengok tangan teman lelaki saya... Menarik betul~~Sungguh!!!
Sampai saya takut nak pegang....
Bukan takut tangannya tercedera,tapi takut nanti tangan kami tidak boleh saling membantu di satu hari yang amat dasyat di hadapan Yang Maha Esa!


Saya suka sangat tengok body teman lelaki saya....... Hebat betul~~Sebab itu saya belikan dia baju melayu dan songkok supaya masa 'dating' dengankekasih dia Yang Utama, dia jaaauuuhhh lebih kacak dan hensem menghadap-Nya....
Saya pun tumpang dapat pahala....syoknya!!!!


Saya sedih sangat bila tengok teman lelaki saya tidak tidur, tidak makan sebabrindukan saya.... Saya pun macam itu juga...... Si dia tanya, 'Apa ubatnya awak?? 'Saya pun bagi dia Al-Quran sebagai penenang jiwa..... Semoga dia cintakan-Nya lebih daripada saya.....


Saya sedih tengok dia selalu pesan macam-macam, 'Makan,minum,jaga diri,pandu keretaelok-elok.....nanti awak sakit,saya mesti susah hati......bla bla bla'. Tapi bila tengok wayang sama-sama, dia tidak kata satu apa pun......Aduhhh~~berdosanya saya pada-Nya....
cinta abadi kekal dihati dan juga akhirat~~aminn~~

sumber : tak ingat~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...